Informacja dla pacjentów

LOGO NFZ

Od 1 lipca zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach

Z dniem 1 lipca przeniesiony zostaje Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach. Pacjenci, którzy będą chcieli:

  • potwierdzać zlecenie na wyroby medyczne,
  • złożyć wniosek na leczenie uzdrowiskowe,
  • wyrobić kartę EKUZ,
  • założyć i potwierdzić Profil Zaufany

zamiast na ul. Jana Pawła II powinni udać się na al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc, obok zielonego, szklanego budynku).

Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w dni robocze:

poniedziałek w godz. 8.30 – 17.00

wtorek-piątek w godz. 8.30 – 16.00

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest