Od 1 lipca zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach
Z dniem 1 lipca przeniesiony zostaje Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach. Pacjenci, którzy będą chcieli:
- potwierdzać zlecenie na wyroby medyczne,
- złożyć wniosek na leczenie uzdrowiskowe,
- wyrobić kartę EKUZ,
- założyć i potwierdzić Profil Zaufany
zamiast na ul. Jana Pawła II powinni udać się na al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc, obok zielonego, szklanego budynku).
Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w dni robocze:
poniedziałek w godz. 8.30 – 17.00
wtorek-piątek w godz. 8.30 – 16.00